dinsdag 15 mei 2012

ervaring delen / sharing experience





Afgelopen week heb ik  mijn vriendin Wies wat techniekjes uitglegd.
Ze heeft deze prachtige zijden lap gemaakt en er ook nog een mooie kaart van gemaakt.



Last week I thaughed my friend Wies some textile techniques. She created this beautyful silk work and even made a card from it.










En dit was haar eerste werk met vrij borduren op de naaimachine. Een zeer vlijtijge en enthousiaste leerling .
Ik denk dat ik haar aangestoken heb met het textielvirus............

And this was her first try with free embroiderie.A wonderful result, I think. She was a very enthousiastic student. I'm afraid she caught the textile bug from me.....

downtime

2 opmerkingen:

Hannie zei

Een goede en snelle leerling! Hoe kan het ook anders met zo'n lerares? Leuke lap en kaart!

Marjo zei

Mooi om met zijde te werken. Een snelle leerling.