donderdag 24 mei 2012

Het wordt spannend.........../ almost there !



De sponsoring van de actie van mijn zoon loopt als een trein!Hij had een groot streefbedrag genomen om bij elkaar te fietsen voor het KWF door mee te doen aan de beklimming van de Alpe d'Huez. Zie mijn bericht hieronder.Ik heb al veel broches verkocht en krijg ook veel mooie spullen van de Tegendraders om te verkopen op de Textielmarkt op 17 juni in Warmond.
Ivar is op dit moment nog € 363,05 van het streefbedrag van € 10.000,- verwijderd! Dat bedrag gaan we toch zeker rond maken he?
Dus als je een mooie broche wil kopen voor jezelf of om cadeau te geven: de prijs is € 10,- per stuk en de verzendkosten neem ik zelf voor mijn rekening. Mail me maar even op yntoquilt@gmail.com en ik stuur ze naar je toe.
Elke broche is uniek en ik kan geen kleur reserveren want ik heb niet overal foto's van. Ik kan wel garanderen dat ze allemaal mooi zijn!
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/ivar/ivar-schutte


As I told before my son Ivar is going to clime the Alpe d'Huez in France to sponsor Cancer research. He has almost reached his target. He wants to try to get € 10.000,- for the good cause and now only needs € 363,05 to reach this.
Let's help him to get that nice amount together! If you want to buy a unique broche for yourself or to give away you just have to email me on yntoquilt@gmail.com and I'll send it to you. Shipping costs are mine.
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/ivar/ivar-schutte
downtime

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi iniatief! Hopelijk halen jullie dat bedrag binnen.

Cobi zei

heel veel succes. bovendien zijn je broches onweerstaanbaar.

inge zei

Tonny ik heb er alvast eentje ontvangen en ze is prachtig ...ik hoop dat je het bedrag rond krijgt ...