donderdag 16 juni 2011

laatste werkjes / latest work





Ik heb vandaag nog dit " schilderijtje"
en deze 3 kaarten gemaakt voor de markt. En nu stop ik er mee. Ik heb een fikse verkoudheid opgelopen en een hoofd vol watten. Ik hoop jullie allemaal zondag in Warmond te zien. Duim maar voor goed weer want de verwachting is niet best.

Today I made a liitle " painting" and 3 more cards for the market and now I'm stopping . I have a bad cold coming up so I'm going to take it easy for a few days. See you in Warmond next Sunday, I hope!



downtime
Posted by Picasa

5 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat een lieverdjes die twee op een takje! En ook de andere kaarten mogen er zijn. Als dat niet verkoopt,ondanks de slechte vooruitzichten met het weer! Succes!

Janny de Roo zei

Ohh, dat sigarenbandje (vroeger schreef je nog sigarebandje en klinkt veel leuker vind ik)Ik vind deze vondst zo leuk....! Wil je heel veel geluk wensen met de verkoop, wij staan dit weekend ook beide dagen op een markt (Gramsbergen en Valthe, beiden waarschijnlijk onbekende dorpjes in het westen des lands). Gedeelde smart, wat weer betreft, is halve smart en laten we er het beste van hopen. Suc6 Tonny. (Heb overigens de zaak veranderd op mijn blog, ik hoop nu dat het album publiekelijk is). groetjes, Janny

Suus zei

Ze zijn prachtig Tonny, een mooi aantal heb je inmiddels. Ik hoop dat je verkoudheid snel voorbij is.

Cobi zei

ik ben vooral helemaal weg van de vogeltjes, zowel de kaart als het glasheldertje. hier is de rust een beetje weergekeerd en ik ben lathyrus aan het haken. ik hoop voor je dat ze er weer eens naast zitten met de weersvoorspelling. en wordt gauw weer beter. met een snotneus trek je geen kopers.
liefs

Anoniem zei

Wat mooi en lief die vogeltjes!
Marjo