dinsdag 25 januari 2011

Weer 3 af / 3 finished





Al een paar dagen geleden heb ik deze 3 miniatuurtjes afgemaakt maar het was heel moeilijk om een paar goede foto's te maken met dit sombere weer. Vandaag was er voor het eerst een straaltje zon dus ben ik gauw naar buiten gegaan en heb tussen de bewolking door toch een paar foto's kunnen maken . Ze zijn niet briljant maar wel duidelijk.
De bovenste 2 werkjes kunnen bij elkaar of los opgehangen worden. De landschapjes zijn 12 x 12 cm.


De onderste is anders. Dit lijstje is 30 x 30 cm en het werkje ongeveer 15 x 15.De roze rand zat al op het glas.

Some days ago I finished these 3 miniatures but because of the dull weather I couldn't take any decent pictures. Today for the 1st time there was a little sunhine so I hurried out to take some photo's. The quality is not brilliant but at least you can see them. The two at the top could hang together, they measure 12 x 12 cm.

The bottom one is a bit bigger. The frame is about 30 x 30 cm  and the landscape 15 x 15 cm. The pink edge was on the inside of the glas all ready.
downtime
Posted by Picasa

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie landschapjes Tony. Het geeft ook een apart effect door het formaat.
Marjo

Hannie de Beer zei

Heel fijntjes en pmooi, Tonny! Zo in een lijstje zijn het prachtige cadeautjes.

marion zei

Wat een prachtige werkjes, schitterend.

Dea zei

Prachtig!

Cobi zei

prachtig Tonny. de bovenste twee hebben echt heel mooi geschilderde achtergronden. je hebt ze ook een sierlijke manier gesigneerd. alle drie zijn ze super.

marjolijn zei

Wat een plaatjes van een landschapjes weer. Ik ga over 2 weken deze workshop bij Dineke volgen. Ik heb er ontzettend veel zin in.

Tonny zei

Wat leuk, Marjolijn. Het is een erg inspirerende workshop, dat zie je wel aan mij.Ik heb al verschillende werkjes in bestelling. Die wil men dan in een bepaalde kleurstelling. Dineke brengt vast prachtige dingen mee want ze zit momenteel in India. Ik moest haar even bellen maar haar man zei dat ze eind jan. weer terug zou zijn.

groet, Tonny

christina zei

Werkelijk schitterend zijn ze geworden tonny. Begin februari mag ik dan ook eindelijk deze workshop volgen en je inspireert me daar wel enorm voor

christina zei

oh wat zijn ze mooi Tonny. Over 2 weken mag ik dan ook eindelijk deze workshop volgen en jij inspireert me daar wel enorm voor.