donderdag 15 februari 2018

up and running again! hij doet het weer !

 







I managed to get my blog working again. Don't ask me how. It's complicated and still not all there.
I still miss the Header on the top of the page to make a new post. I have to log in to Blogger to get to my account in order to be able to place a new post. Maybe one of you nerds knows how to get that back?? Help would be very welcome !

Ik heb mijn blog weer kunnen activeren. Het is nog niet helemaal zoals het moet want ik mis de regel bovenin waar je een nieuwe post kunt aanmaken. Ik kan dat nu alleen doen door in te loggen bij Blogger en zo op mijn bewerkingspagina te komen. Het is een omweg maar het gaat. Als iemand weet hoe ik die taakbalk bovenin weer terug kan krijgen : heel graag advies !

In the meantime I have made a journal quiltlet. It,s an A 4 format and is called Januari 2018. The plan is to make one every month of this year to bind into a book.

Intussen heb ik een journaalquiltje gemaakt . Ik heb me opgegeven voor de maandelijkse journaalopdracht van Fantastic Fabric , voorheen Fibermail. We hebben het blog Dutchfibermail .
Hier is mijn eerste quiltje van dit jaar. Ik hoop er elke maand een te kunnen maken en ze dan samenbinden in een mooie omslag.

3 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een mooi werkje ! leuk dat je ook mer dagboekjes bent begonnen! Misschien heb je zin om bij de stoffige dagboeken te komen, de blog die Mia en ik hebben opgezet?

Tonny zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Tonny zei

Lijkt me leuk, Hannie Stuur je me even details over die groep?