zaterdag 22 augustus 2015

Koeien 

Ik ben een beetje lui geworden in het bijhouden van mijn blog maar ik doe toch maar weer eens een poging. Bij Tegendraads hebben we kaartenruils lopen in beide groepen. In Tegendraads 2 maken we kaarten van 15 x 15 cm. Iedereen die meedoet kiest een onderwerp of geeft materiaal wat in de kaart gebruikt moet worden. Deze maand was het thema door Lianne gekozen : Koeien.
Het heeft me heel wat hoofdbrekens gekost maar uiteindelijk vond ik deze foto op internet, gemaakt door de Alphense fotograaf  Jan ? Helaas kan ik hem niet meer terugvinden Ik vond deze foto zo grappig dat ik hem in stof nagemaakt heb.




3 opmerkingen:

Ellen zei

Goed gelukt Tonny.Daar zal Lianne blij mee zijn . Ik heb mijn koe kaart ook bijna af .

Tonny zei

Bedankt, Ellen. Het was een echte uitdaging. Koeien! Uiteindelijk ben ik ook tevreden over het resultaat. Hopelijk vindt Lianne hem ook leuk.
Ik wou alleen dat ik de naam van de fotograaf terug had kunnen vinden. Ik geef altijd de bronvermelding op.

Hannie de Beer zei

Leuke koe! Als je op Google tekeningen en schilderijen van koeien intikt krijg je er een hele massa!