zondag 17 juni 2012

Textielmarkt groot succes! / Textile market big success!

Mede dankzij de geweldige hulp van Sonja en Danielle en alle Tegendraads bee leden is de markt vandaag een groot succes geworden! Ondanks de stevige windvlagen was het een prac htige dag. We hebben bijna alles verkocht en mogen in totaal 251,50
naar het KWF overmaken
Met de verkoop van afgelopen vrijdag aan wat kennissen van mij ( 72,50  ) en de eerder door mij al gedane donaties heb ik in totaal 527,-aan het KWF kunnen schenken.Mijn zoon heeft nu in totaal 11.251,95 euro voor het KWF verdient. Fantastisch, Ivar! Je hebt je streefbedrag van 10.000,00 dus ruimschoots gehaald.
Allemaal heel erg bedankt voor jullie medewerking en jullie aankopen!




On this beautiful and sunny Sunday we managed to make 251,50 euro's for KWF
 ( cancer research fund )
In total I was able to donate 527 euro's.
I'm very happy with this success and want to say thank s to everybody that helped with creating beautiful art, buying and selling it.All together my son Ivar was able to donate 11.251,95 to the KWF. What a great succes, Ivar! You made much more then your target of 10.000,00 euros.Congratulations!

downtime
Posted by Picasa

15 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat fijn zeg,zo'n mooi bedrag bij elkaar verdiend! Ook dank zij jullie fantastisch werk!

Anoniem zei

Hallo Tonny,
ook ik heb erg genoten van deze dag en heerlijk voor je zoon dat hij ruimschoots het streefbedrag binnengehaald heeft,
groetjes Sonja

Janny de Roo zei

Wat een geweldige score....gefeliciteerd Tonny !

inge zei

o wat ben ik blij voor jullie ...heerlijk toch dat je zoveel succes had ...maar je hebt er keihard voor gewerkt !

Anoniem zei

Congratulations to you and your son, dear Tonny, and I'm glad that the weather wasn't too bad!
All the best,

Alessandra

Ellen zei

wat een succes,gefeliciteerd
gr Ellen

Ineke zei

Ik heb al geapplaudiseerd en ik doe het nog een keer.GEWELDIG.

Cobi zei

fantastisch Tonny. en zo fijn dat het weer opknapte want vannacht was het niks. heb je nog veel over?

christina zei

Gefeliciteerd voor jullie allemaal. En het weer werkte ook gelukkig mee vandaag.

Martine zei

leuk je weer gezien te hebben en het was een heel gezellige markt.

marjolijn zei

Wat heerlijk dat het zo'n groot succes was! En wat een geweldig streefbedrag.

Anoniem zei

Great job Tonny!! Well done. And so happy we contributed a little to the good cause!
Have a great summer

Deppie

Pelle en Milla! zei

Wat een topmoeder heb ik he? Dank mam, je was geweldig!

Anoniem zei

Hoi Tonny,
Wat goed dat Ivar het bedrag heeft gehaald. Het ziet er gezellig uit op de textielmarkt. Fijn dat jij ook nog zoveel geld bij elkaar gekregen hebt.
Groetjes
Marjo

Marja. zei

Bravo!!!! een mooi bedrag en wat leuk dat er heel veel mensen jouw werk net als ik bewonderen!!!!! een grote pluim, hoor!!!!