donderdag 9 december 2010

Mijn cadeautje / my present

Hieronder zag je het cadeautje dat ik voor Jolanda had gemaakt voor de Sinterklaasruil. Hier zie het cadeau dat ik kreeg van Mariejosee van dan Heuvell. Ze heeft een prachtige collage gemaakt van een paar dingen die ik haar gegeven had. Schitterend, Mariejosee, ik ben er hartstikke blij mee.


downtimeHere you can see the present that I got from Mariejosee van den Heuvell ( try to pronounce that one !)
She made a beautiful collage from the items I gave her. Thanks a lot, Mariejosee, I'm very happy with it.
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

marjolijn zei

Dit is ook een juweeltje hoor!

Hannie de Beer zei

Een pracht verwerking van jou lapjes!

Ik had nog gereageerd op je reactie,maar het berichtje kwam terug? Ik wilde alleen maar zeggen,dat het heel frappant is zoals we dezelfde onderwerpen bedenken en uitwerken, Misschien toch telepatie? Maar wel grappig!
We zitten op dezelfde golflengte denk ik .