donderdag 7 januari 2010

3 nieuwe blokken


Dit zijn de laatste 3 blokken van de sampler die ik gemaakt heb. Trees Wolffers van de Fibermailgroep geeft ons elk weekend 3 nieuwe blokken op en tot dusver heb ik het aardig kunnen bijhouden. de blokken zijn 6 x 6 inch en het zullen er uiteindelijk 81 worden. Ik denk dat ik er nu zo'n kleine 30 af heb.
Het is heel leuk maar ook heel moeilijk voor mij om te doen want ik heb bijna geen les gehad in traditioneel quilten en moet steeds weer opnieuw het "wiel " uitvinden
.
Ik zie het echter als een uitdaging en vind het toch elke week weer spannend om te zien of het me lukt de blokken te maken. Ik heb mezelf beloofd dat ik deze sampler helemaal af ga maken.
Bedankt voor al je werk en begeleiding Trees!

These are 3 blocks that I made for my sampler from the Fibermail club . Each block is unique and has a different technique. It's a challenge but fun to do.
Thanks, Trees for all your effort.



downtime
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Je blokken zijn mooi Tonny, maar die kunnen volgens mij via de Paperpiecingmethode gemaakt worden.

Tonny zei

Dank je wel Janny maar ik heb deze blokken ook op een ondergrond gemaakt dus met paperpiecing.

groetjes, Tonny