zondag 13 december 2009

AA voor de 1000ste bezoeker


Dit is de AA die ik gemaakt heb voor Katrien uit Bedum die de 1000ste bezoeker van mijn blog was.
De libelle heb ik gemaakt van lutradur ( een polyestervlies), 2 laagjes organza en machinaal borduurwerk.De ondergrond is fluweel met daaroverheen geverfd gaaskatoen, geverfd en gesmolten tyvek en machine borduurwerk,versierd met lovertjes .Het meet uiteraard 15 x 20 cm, de afmetingen voor een AA. Katrien was er erg blij mee.Als je naar oudere berichten op dit blog kijkt kun je meer libelles zien

Als je op de foto klikt krijg je een vergroting en kun je de details zien.
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Tonny, dankjewel voor je reactie op mijn log en geweldig dat je de egel hebt gemaakt. Ik blijf je volgen op je log !
hartelijke groet !!

Cobi zei

wat een prachtige AA Tonny. prachtige structuren en ik ben wég van jouw libellen en vlinders in deze techniek.