zaterdag 2 februari 2013

Weer een quilt af / another quilt finished

 In mijn familie komt momenteel veel ziekte voor. Er was weer iemand die een beetje troost kon gebruiken. Haar lievlingskleuren zijn rose en paars. Ik heb dus in een week deze quilt voor haar gemaakt. Ik denk dat dit de snelste manier is om een eenpersoons quilt te maken en het is ook erg leuk om te doen. Ik hoop dat ze er behaaglijk onder weg zal kruipen en er een beetje blij van wordt.
De achterkant is ook fleurig . Zo kan ze hem aan twee kanten gebruiken.




Another sick family member needed a bit of comfort so I made this quilt for her in her favorite colours, pink and purple. I hope it makes her feel a bit more comfortable.She can use it on both sides.
It only took me a week. I think this is the fastest way of making a twin-sized quilt and it's fun to do!






downtime
Posted by Picasa

5 opmerkingen:

Quiltgroep Tinte zei

Goed van jou Tonny. Ik vind hem erg mooien zal vast veel troost en warmte geven

Hannie de Beer zei

Mooi geworden op deze snelle manier. Wat een mooi cadeautje!

marjolijn zei

Prachtige kleuren en wat heerlijk je dat iemand op deze wijze kunt helpen. Het zal zeker veel troost geven.
gr. Marjolijn

janneke zei

Wat een lief gebaar!

Anoniem zei

Ziet er fantastisch uit,Tonny. Neem je hem morgen mee?
Sonja