zondag 6 januari 2013

Lamp / lampshade


Naar een voorbeeld uit de Stich heb ik een lampenkap gemaakt van Lutradur. Als basis een Ikea lamp gebruikt. Hij geeft erg mooi licht.
Leuk om te doen.
Groot was mijn verrassing toen ik van Hannie een prachtige kerstkaart kreeg die er precies bij paste. Hij staat er schitterend bij. Helaas moest ik ze buiten fotograferen want binnen is het veel te donker en krijg je vreemde kleuren op je foto. Nogmaals bedankt, Hannie !







I made this lampshade from the article from Stich magazine. Fun to do ! I had a nice surprise when I got this card from Hannie with matching colours. Thanks

again, Hannie !


downtime
Posted by Picasa

5 opmerkingen:

Ineke zei

Dat is toevallig. Heel erg leuk.

christina zei

Mooi hoor zo'n lap helemaal naar je eigen smaak gemaakt.

Hannie de Beer zei

Mooie lamp,een uniekontwerp,en een leuke toevalligheid van de kaart! Misschien liggen onze smaken dicht bij elkaar?

Cobi zei

wow, die lamp is echt mooi geworden. en je hebt warmere kleuren gebruikt dan in het voorbeeld in de Stitch en dat vind ik nog mooier.

Hannie de Beer zei

Ja, zeg, geweldig,zo!