zaterdag 9 oktober 2010

geen foto's ( eentje dan )

                   Hoi allemaal

Ik ben nog steeds in the Sunshine State en geniet en geniet. Het is hier continue rond de 30 graden. Ze vinden het hier heerlijk weer en zeggen dat het vlak voor onze komst heel erg heet was.
 Ik heb ook nog wat geknutseld ,
5 bloemen / doosjes maar de laptop herkent mijn camera niet meer en ik heb geen kaartlezer meegenomen, Helaas. Ik kan dus geen mooie foto's laten zien tot ik thuis ben.Ik heb nu maar even een foto van ons huis opgezocht want zonder foto is het zo kaal!
Eergisteren zijn we naar het oude fort Castillos in St.Augustine geweest (veel inspiratie opgedaan en mooie foto's gemaakt van verweerde muren en schelpkalkmuren).
Vandaag gaan we shoppen tot we droppen en proberen Hobby Lobby te vinden. Creditcards mee!

tot later, Tonny

2 opmerkingen:

marjolijn zei

Nou, die foto's houden we heel graag tegoed. En bij dat ford in St. Augustin zijn wij 2 jaar geleden ook geweest. Inderdaad prachtige schelpformaties op de stenen. Ik heb daar toen ook met verbazing naar staan kijken. Geniet nog maar even van dat heerlijke zonnetje.
groetjes, Marjolijn

Anoniem zei

Klinkt heel gezellig allemaal Tonny!